فعلا بی نام باشه بهتره

خونه ی شنگول و منگول هزار تا قصه داره

فعلا بی نام باشه بهتره

خونه ی شنگول و منگول هزار تا قصه داره

منگولم دلم بلات تنگ شده

سلام دوس جونیای مهلبون


منگول امروز بعد از 5 روز دوری داره از سفر بر میگرده

 

دلم بلاش یه ذله شده


ساعت 11 میرسه


دیگه اینکه بابا و داداشی احتمالا پنج شنبه بیاین 


داداشم بعده یک سال و چند ماه داره برمیگرده


دعا کنین این دفعه راضی بشه که نامزدی کنه چون این بار که بره دیگه تا چند سال نمیتونه


برگرده


دیگه اینکه برای منم زیاد دعا کنین تا زودتر برم سر خونه وزندگیم


خسته شدم از این همه بللتکلیفی و رو هوا بودن


دلم سقف خونه ی خودمو میخواد که بتونم توش زندگی کنم و هر کاری دلم میخواد بکنم





نظرات 7 + ارسال نظر
مسیر عشق یکشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:50 ق.ظ http://koraim.blogfa.comgfa.com

سلام
چشم حتما دعات میکنم
اما اگه دادشت میره تا چند سال چرا نامزدش میکنید؟خودت دوری نامزدتو تحمل میکنی؟سخت نیست؟یه نامزد هم چند سال منتظر بمونه سخت نیست این انتظار؟

سمانه پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:23 ق.ظ

سلام خانوم گلیییییی..

خب اینجا خصوصی نداره عزیزم.. میشه کامنت پایین رو اونی که اول نوشتم حذف کنی .. ممنون

سمانه پنج‌شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:31 ق.ظ

مریمممممممممم جون توروخدا یادت نره هاااااااااا
حذف کنی .. خب اون خصوصی بود..

اصلا حالا من بخام برات خصوصی بذارم کجا برم

فریبا دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ق.ظ http://www.tabib70.blogfa.com

سلام دوست عزیز

وبلاگ جالبی داری ، ازت دعوت میکنم به وبلاگ من هم سر بزنی و در قسمت نظراتش در ختم های ما شرکت کنی بهت آرامش میده .
منتظرتم

سمانه پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:40 ب.ظ

سلام مریم جون..
کجایی خب.. ؟؟؟
نیتسیا اصلا..

مژی پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://lezateeshgh.blogsky.com

یه ایشالله بزرگ برای تمام آرزوهاتتتتتتتتتتتتتتت
گلم میتونم این آدرستو که لینک کنم دیگه؟
بهم جواب بده عزیزم
منتظرم

تارا دوشنبه 29 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:13 ب.ظ http://arezoohaye-yakhzade.blogfa.com

مریم چرا حس میکنم میشناسمت!؟
من برات اشنا نیستم...؟
برات دعا میکنم هرچه زودتر تا قبل سال بری خونه خودت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد