فعلا بی نام باشه بهتره

خونه ی شنگول و منگول هزار تا قصه داره

فعلا بی نام باشه بهتره

خونه ی شنگول و منگول هزار تا قصه داره

شروعی دوباره

سلام به دوستای عزیز


این اولین پستم تو این وبلاگ جدیده


نمیدونم باید چی بنویسم؟


نه اینکه فکر کنم باره اولمه نه اما به خاطر بعضی مسائل دیگه دس و دلم به نوشتن نمیره


من سه چهار ساله دارم وب مینویسم اما تا حالا تو بلاگ اسکای عضو نشدم 


امیدوارم اینجا هم مثل جاهای دیگه بتونم دوستای خوبی پیدا کنم


 دیگه اینکه امیدوارم امنیت اینجا بهتر ز جاهای قبلی باشه



اینجا میام از خودم و همسر مهربانم مینویسم  که بهش میگن خاطرات


خب دیگه برای شروع کافیه


ببخشید که خودم رو نمیتونم معرفی کنم به خاطر مسائل امنیتی


شاید آپهای بعدی رو رمز دار کردم


این اولی رو برای شروع بدون رمز میذارم




من شنگولم و همسری منگول


انشالله روزها و ساعات خوبی اینجا سپری کنم



نظرات 4 + ارسال نظر
سمانه جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام شنگولی جونم.

قربونت برمممممممممممممممممم

اتفاقا منم تصمیم داشتم یه وب اینجوری بذارم..
یه وبی که هیچ مردی توش نباشه...و فقط روزانه های من و امیرم باشه

این وبمم تعطیل کنم....آدرس وب جدیدمم به هیچکی ندم....

تازشم من هنوز نرفتم خونه امیر اینا.. و احتمالا دیگه هم نمیرم .. مامانم میگه هر کاری میکنم دلم قبول نمیکنم.. آخه اونا یکی اینکه دوتا پسرمجرد دارن اون وقت من همش باید روسری سر کنم. دومم اینکه دستشوییشون گلاب به روتون .. تو حیاط.. و اینکه دستشویی فرنگیم ندارن و رفتن برام یه دونه از این تاشوها گرفتن که خب مامان میگه خطرناکه.. حالا امروزم هستم.. و معلوم نیست چی بشه.. راستش خودمم دوست ندارن برمممممم تواین شرایط و بنا به این دلایل.. تازه دوست ندارم هی تو خونشون با عصا پرسه بزنم اونام هی دلشون ریش بشه
حالا اگه یوهو دیدید نبودم بدونید رفتما.. نگران نشیااااااا
بعدشم بین خودمون بمونهههههههههه که من خونمااااااااااا

شنگولمممممممممممممم به عموقاصدک نگیداااااااااااااااااااا

نگید بهشششششششششششش. خواهش میکنمممممم خیلی برام مهمه نگید ... ممنونننننننننن
دوست دارمممم خیلی ....

بانو جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://banoo66.blogsky.com/

سلاممممممممممم مریمی جونننننننننم...

وبلاگ جدیدت مبارکککککککککککککککککک

ایشالله خودت و اینجا صد ساله شیددددددد



پری جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:36 ب.ظ http://memorys.blogfa.com

خونه نو مبارککککککککککک

مسیر عشق جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://koraim.blogfa.com

سلام
منزل جدیدت مبارک
صبح که مطلبتو خوندم حدس زدم که در شهر کوچکی باشه که اینقدر نگرانی
این دفعه با اسم مریم مینویسی؟یا اسمت مریمه؟
یا اون وبلاگتو کلا رمز گذاری کن ویا حذفش کن ویا انتقال بده اینجا راحتتره
به هر حال هر جا رفتی منم بی خبر نذار اولش که به وبلاگت سر زدم ظاهر کلماتت این طور میرسوند که دختر لوسی هستی و.اما من همون موقع دیدم که دختر با معرفت وبا احساس با مسولیت وخانمی به هر حال در چند مورد هم که حرفهای بگم دادشت که اشکالی نداره
گوش کردی ممنون ازت
امیدوارم هر جا هستی سر بلند باشی
دنیای نت هم برایم دنیایی مجازی نیست
همه دوستان برایم حقیقتی دارند
مواظب خودت ونامزدت باش
با اینکه ندیدمت اما تصوری که ازت دارم برام ارزشمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد